I'll wait for you I promise you, I will

Det blev ingen jeansjakt. Istället låg jag hemma och vände ut och in på magen ett antal gånger. Mysigt! Nu har jag precis fått i mig lite nyponsoppa, nyponsoppa är toppen. Lagom matigt för en tom mage som inte fått i sig nästan någonting alls på ett och ett halvt dygn. Jag ska nog leva på nyponsoppa imorgon också, ska nog inte gå och smitta ner halva skolan..Det hade varit rätt taskigt. Istället blir det nog lite matte och engelska hemma..Kanske, om jag orkar. Annars är tvn ganska lockande när man är sjuk...hehehhe

Kommentarer
Postat av: hhanna

skämtar du?!?!?! :O

jag kommer döda någon nu....vänta bara

2009-04-08 @ 11:00:55
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0