While everyone's lost, the battle is won

Efter en sjuktt härlig springtur tänkte jag att jag var fit-for-fight för engelskaboken. Men nja....det var jag som inte. Eller nästan, har bara 10 sidor kvar som jag tänkte läsa innan jag somnar ikvl. Av någon konstig anledning har jag inte kunnat sova på fleera nätter, det känns lite drygt. Jag tycker om att sova. Och jag hatar att vara trött. Dock är jag alltid småtrött men det är ju onödigt att gå och vara extra trött bara för att man inte kan somna, sjukt onödigt! Men nu har jag ju som kommit på hur jag ska kunna somna fort ikvl, läsa engelska. Jag somnade både igår och idag när jag läste den så varför skulle jag inte kunna somna när jag läser den ikvl? Precis, det måste ju bara funka! 
Nu sitter jag och tittar på snygga grabbar som får ett rum omgjort (E.M.D. i Roomservice, coolt).
 
Inte ens nötter kunde hålla mig vaken, not good!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0