i know you hear it every day

Idag var jag ledig, så sjukt skönt! Hann med en sovmorgon innan jag åkte in till stan för att strosa runt ett tag innan jag skulle fika med Ida. Vi satt på Station och pratade massa knas ett bra tag, asmysigt! Sen gick jag bort till Finnerödjakontoret och pratade litegrann med killarna där. Känns ju helt okej att veta att man har jobb i sommar. Haha, jag minns att jag var asnervös första gången jag skulle träffa dom. Att träffa nån snubbe efter skolan en grå måndag på Storsjöhallen kändes ju lagom kul, haha. Men med Majsbollen bredvid mig gick det riktigt bra och var himla trevligt. 


Såhär otroligt fin var jag innan första mötet för ett år sen, haha




Nu ska jag bara prova mina röda tröjor också. Dom borde ju passa lika bra iår som förra året. Synd bara att dom är röda...och inte så himla fina heller..Men det är väl nått man får leva med!




Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0