heartbeats pound softer

Jag har saknar min Ida, hon är bra. Eller inte bra, hon hur bra som helst, verkligen toppen. Konstigt att man kan gå i samma klass och träffas hela dagarna utan att hinna prata riktigt med varann. Det är ju bara konstigt och ja...tråkigt. 
Nej, nu ska jag göra någonting jätteroligt. Jag ska läsa i min engelskabok (läs ut denhär boken tills på torsdag, det klarar ni). Har läst 20 sidor av 118....KUL. Jag har något att göra imorrn, believe me!
PUSS!
(naturkunskap kan vara heeelt okej att plugga på fredagshålen ibland. Dock tycker jag mer om fredagspromenaderna)


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAH vilken otroligt söt bild på mig.. du är bäst älskling!! <3 :*

2009-04-22 @ 21:23:55

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0