When flowers gaze at you

Matteprovet är nu gjort, känns grymt bra. Synd bara att jag alltid failar på bråktal, borde kanske ta och lära mig det.. Efter lunchen med mina snygga brudar så var det bara franska kvar på schemat. Dock är det inte så bara. Jag tycker verkligen inte om franska. Har inte lärt mig ett enda nytt ord under hela ettan, det känns ju lagom bra. Speciellt när vi ska ha nationella i det snart. Fatta, nationella i franska. Sjukt! 
Efter skolan brände jag lite pengar på kläder innan jag åkte buss med min kära morfar hem.
Nu fick jag precis reda på att jag fått sommarjobb hos kommunen. Men det ska jag tacka nej till, har ju redan ett jobb som jag trivs rätt bra med, hehe. Och Majsbollen skulle hata mig om jag inte fortsatte där ett år till.


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0