give me something to believe in

Om man inte träffats på flera, flera månader och knappt pratat med varann på två år, vad är det då som säger att man ska komma ihåg en massa om den andra personen? Träffade min gamla bästis från sjuan och det är rätt otroligt hur mycket vi gick igenom tillsammans. Det var verkligen sjukt mycket alltså. Och att vi kommer ihåg allting sen, ojoj säger jag bara. Hon påminde mig om saker som handlade om mig men som jag helt glömt/förträngt. Personer, händelser, dagar and you name it!  Åh, jag önskar att jag kunde göra ganska mycket av det ogjort, haha. Jag har verkligen förändrats en hel del sen dess, det märkte vi! 
Undra egentligen vad jag kommer komma ihåg från just denhär tiden. Jag har ju mina aningar..men ändå, man kommer alltid ihåg massa små detaljer som man knappt la märke till när de väl skedde. Jag kommer säkert minnas en massa knasigt men inte så mycket vettigt, så fungerar jag. Men minnen som minnen, de flesta är ganska kul att ha kvar!


(Bara för att jag minns att jag för flera år sen alltid hade denhär låten på repeat varenda gång jag cyklade ner till min kära vän.)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0