you make me smile, just for a while.

Imorgon är det sista april, alltså valborg. Jag och Ida ska hem till våran kära klasskompis Mimmi i Bjurholm. Det kommer bli asbra, så sjukt bra. Just nu längtar jag efter godiset som jag vet finns hemma hos någon av mina snygga kompisar. Dock är det strängt förbjudet att öppna den påsen tills vi är framme imorgon. Så är det bara.
Varför går man heldag på valborg? Jag fattar liksom inte? Att sluta 16.00 imorgon känns inte speciellt kul. Men som sagt, tanken på godiset vi kommer att äta gör att jag kommer att klara av dagen, så är det bara. 
Min säng ser skön ut just nu, den längtar nog efter mig. Och jag längtar efter den, perfekt.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0