every me and every you

Okej, en rätt ovärd dag har just passerat. En springtur i regnet utan musik (all musik jag ville lyssna på finns på spotify och inte i min kära iPod för tillfället, illa), en tur med mamma till affären för att inhandla den oj, så nödvändiga prylen tandkräm, ett besök hos Måns som ledde till att snubben äntligen anslöt sig till facebook-trenden. Mer än så är inte värd att nämna idag tror jag. Förutom att Majsbollen än en gång lyckats få mig att gilla hennes musik. 
Nu är de Placebo lite utblandat med The Blackout som spelas för fullt, galet bra!


Kommentarer
Postat av: maja

JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, NU KAN VI ÅKA OCH SE DEM I NOVEMBERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!! BRA SOFFLER <3

2009-08-16 @ 23:45:42
URL: http://majamy.blogg.se/
Postat av: maja

Kolla min blogg...NUUUUUUUUUU!

2009-08-17 @ 19:09:12
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0