lost and insecure, you found me

Älskar att få läxa över helgen, är det inte för underbart? Kommer verkligen älska kemi.....
Annars gjordes min dag konstigt nog av bussresorna till och från skolan. Jag kände verkligen för sällskap och vilken tur jag hade när MajaGräddnos hoppade på bussen imorse och Frida som satt på bussen hem. Det gjorde helt ärligt min dag, seriöst! Sen hade jag en himla skön kväll med mörk apelsinchoklad, cashewnötter och Magdalena.
Imorgon ska jag njuta av träningsvärk som jag drog på mig på BodyPumpen idag. Killen som höll i passet blev nästan lite småläskig när han stod och skrek uppe på scenen. Kändes som att han kan ha varit gammal militär eller nått så inte vågade man slappa inte, aldrig. (Dock kunde jag och Agnes inte hålla oss för skratt ibland när han sjöng med. Härligt med människor som inte är...rädda för att visa upp sin otroliga sångröst.) Mina ben har aldrig någonsin varit så trötta, galet vad dom skakade. Stackars ben, varför ska jag plåga mig så? Jag som hade tänkt springa min mils-runda imorrn..får nog vänta några dagar.
 
Just denhär övningen DÖDADE mig! Snacka om att jag slarvat med styrkan i sommar..illa. Nu är det utfall i mängder som gäller!




Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0