chase you down until you love me

Idag hann jag verkligen med galet mycket, enligt migsjälv. Sovmorgon och frukost framför Pippi Långstrump med HG, dusch, lunch hos farmor&farfar, flams med syrran, hjälpa Majsbollen att hitta en plattång på stan, avsluta en liten sak, springa på Gustav, hälsa på kontoret och fixa både vinterjobb, sommarjobb och anställningsbevis, äta onytting middag med aggan och till sist hann jag med en kombinerad cykel/gung-time med Frida. Om man sen klämmer in en glass påvåg till kontoret med Maja, en på kajen med Agnes och sen i en gunga med Frida så ja, där har man min dag. 
Det enda som står på mitt schema imorrn är en springtur, sen ska jag bara göra ingenting, SKÖNT!


Hur mysigt är det inte att sitta vid älven en sommarkväll?


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0