Oh just remember the telephone works both ways

+ Maja, Ida, Mimmi - skolan blir så himla mycket lättare.
+ Agnes - allt blir så himla mycket lättare.
+ Fredag - hela helgen framför sig.
+ BodyPump - känner mig galet stark och duktig.
+ LUFF - skön avslutning på skolveckan, bra början på helgen.
+ Dagböcker - så himla skönt att skriva av sig.
+ MAX - en tradition.
+ Vatten - typ himmelriket när man är törstig.

- Fysik - fattar ingenting..
- Fysik sista timmen på en fredag - fattar ännu mindre.
- Trötthet - skolan tar redan död på mig.
- Smink - gaalet drygt att tvätta bort på kvällen när man är trött.
- Varmt rum - svårt att sova.
- Läxhelger - ja..mina kommande helger kommer gå en stor del till plugg.
- Tuuunga skolväskor - träningskläder, handdukar, dator, böcker m.m.....
- Busskorten -  inte längre är obegränsat antal resor längre nu när de funkar.

SOV GOTT, för det ska jag verkligen göra!


Denna tjej heter Agnes. Så, nu tror jag alla vet det.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0