use somebody

Ooosch, uppropet avklarat. Hade nog inte pallat det alls om jag inte haft en så mysig kväll hos Mimmi igår. Pizza, promenad ner på stan, mys och tv-tittande. Dock förstörde det litegrann att vi skulle upp tidigt. Vi hann precis i tid till uppropet efter en powerwalk över campus. Seglade in i klassrummet sådär en halvminut innan vi började eller nått, hehe. Efter det otroligt nödvändiga (ironi) uppropet tog vi bussen ner till stan och lunchade i parken. Skolan och plugg känns inte kul nånstans men jag måste erkänna att jag saknat klassen en del. Nån vänlig själ räknade ut att jag har ca. 360 skoldagar kvar i gymnasiet. Nu ska jag ut i solen och tycka synd om migsjälv och har jag hur kanske en eller två av skoldagarna försvinner...


  
  

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0