going faster than a roller coaster

Wiiho, jag är bra. Att träna på morgonen är verkligen inte min grej men idag ställde jag klockan och för att springa några intervaller runt elljusspåret. Galet skönt nu efteråt, det kan jag verkligen lova. 
I eftermiddag ska jag äntligen träffa Mimmi igen, Skandal att vi inte setts på hela lovat tänkte vi, därför ses vi dagen innan skolan börjar...heh. Tidsbrist och dålig planering, därför blev det som det blev. För att ta igen missad tid så passar jag på att sova över hos henne också. Det betyder att jag får sovmorgon imorrn eftersom Mimmi bor en kvart från skolan. Slipper alltså bussen imorrn, skönt. Jusste, jag börjar ju som skolan imorrn, KUL. 

Baby, i've missed you!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0