we can see through you

Grejen med att ha en stor bloggare i ens klass är att man själv inte tänker på att hon är "känd". Hon är liksom samma tjej för oss i klassen nu som för ett år sen. Jag och några klasskompisar ställde upp att vara med på bild idag, ingen big deal tyckte vi. Men vissa tyckte visst inte som vi. Hittade en rätt rolig kommentar på bilden. Jag har svårt att inse hur "stor" min klasskompis egentligen är tror jag...men erkänn, ganska kul. Jag och Ida fick oss iaf ett par härliga skratt, hehe.



Härliga classmates.

hahahah....HAHAHAHHA






Kommentarer
Postat av: maja

Jag såg bilden när jag tvärt tittade på Foki's, jag tappade hakan xD

2009-08-26 @ 17:05:05
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0