ingen ser och ingen vet

...vi träffades liksom på chans, på nått sätt ramlade vi in i varann.
Jag bestämde att jag skulle skriva ner precis vad som spelades ur mina högtalare. Då fick det bli detdär. Jag känner att min trötthet just nu styr mig och därför kommer jag på helt galet tråkiga och konstiga idéer.
Malin märkte nog att jag var rätt trött eftersom jag halvsov genom hela filmen vi såg ikvl. Förövrigt var filmen skitdålig, nästan sövande.
Fast just idag har jag anledning att vara tråkig och trött. En hel dag utomhus är påfrestande, det kan jag lova. One day done, one to go. Det betyder att jag ska gå och få lite efterlängtad skönhetssömn nu.
heeeeeeeeeeeeeeeeej malin.

Kommentarer
Postat av: Mallan

jag gillar verkligen inte den där bilden....

2009-12-20 @ 00:44:33
URL: http://nordlinders.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0