it's in the water, baby

JULLOV, galet efterlängtat!
Efter en trevlig stund på skolan med maskerad, musiktävligt och fika tog jag och Ida en lunch innan vi drog igång uppdrag "Sofia's julkläder". Efter mycket letande hittade vi tillslut en skapelse som jag tror fungerar fint. När vi sedan var nöjda efter en händelserik shoppingtur hoppade jag på bussen mot Holmsund och lämnade min kära vän på Vasaplan. Dock hoppas jag att hon svänger förbi julgranarna utanför Ica på Teg imorgon eftersom det är där jag kommer befinna mig i helgen. Känns nervöst! Jordgubbar, Holmsund och sommar är en sak. Julgranar, Teg och vinter är en helt annan. Men det ska nog fixa sig.
Nu sitter jag och lyssnar Placebo och funderar på att dricka lite te som jag fick av Majsan i julklapp. Blir en rätt tidig kväll eftersom jobb väntar imorrn, ciao!

Måste bara tillägga att jag känner mig stolt och stark idag. PUNKT!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0