oh, you think you're so smart?

Jag tror aldrig jag varit så här skoltrött någonsin förut. Det är helt galet illa just nu. Jag måste skärpa mig. Och om inte för min egen skull så för mina kära klasskompisars skull. Det är verkligen pinsamt att jag alltid är på dåligt humör. Jag förtjänar verkligen inte deras sällskap i mitt nuvarande skick. Dom är waaay toooo good for me right now. Köpte dom sista klapparna på stan idag och efter några korta panikögonblick gick shoppingen undan i världens fart. På bussen hem satt jag och skvallrade lite med två av dom bästa på hela jorden, Mags och Gräddnos. Min humörkurva gick lite uppåt iaf. Nu väntar plugg (hatar skolan, har jag kanske nämnt det nångång?) och sen en väldigt välbehövlig prommis med min snygga granne.

Min fransk är till vänster i bild och visst saknar jag henne en aning..Men det är himla skönt att gå tillbaka till vanliga livet igen!!!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0