once more and than never again

Jag har aldrig haft en så planerad helg som denna, aldrig någonsin tror jag. Vi har verkligen gjort allt för att hålla våra fransoser på bra humör. Och jag tycker vi lyckats riktigt bra med vårat uppdrag. Det konstigaste av allt är att jag kommer sakna min lilla fransis nu när hon åker hem igen. Vi fick kanske inte världens bästa start med varandra men nu känns det faktiskt helt okej. Rätt kul när man inser hur fantastiskt lika man är fastän men bor i helt olika länder och pratar helt olika språk. Nu ska jag gå och se om fransosen vill ha något att äta och sen ska jag natta migsjälv hade jag tänkt.
Som en avslutning på hela dethär utbytet så hade vi en liten fest på skolan ikväll. Jag och Agnes (som förövrligt är helt grym på att skaka rumpa!!!!) roade oss själva ett litet tag. Och resultatet blev FINT!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0