you love was revenge

Goooch, jag är så himla trött idag. Tre nätter på rad med pissdålig sömn. Inte okej nånstans. Och nu har jag min fransis här också som jag ska ta hand om. Fast..det kommer ju med vissa förmåner. Bland annat får jag flera olika busskort till mitt förfogande och jag kan komma och gå lite som jag vill på lektionerna. Tio minuter hit eller dit har spelar ingen roll för lärarna om man bara nämner ordet "fransk", haha. Idag byttes dom två sista lektionerna ut mot fortet på megazone. Inte direkt min grej men det gick ändå helt okej för mitt lilla team. Nu hoppas jag att maten snart är klar och sen ska jag försöka hitta på något skojigt svenskt som jag och Sarah kan underhålla oss med ikväll.
Jusste, jag är så fantastiskt less på vinter, kyla och mörker - redan! Ge mig sommar, sol, värme, jordgubbar, glass och en klump med underbara vänner, TACK!

Kommentarer
Postat av: ells.

ps. jag har ett svar på dina dåliga sömnnätter - FULLMÅNEN!

2009-12-03 @ 22:05:59
URL: http://ellenbergstrom.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0