you make me wanna call you!

Jag har tänkt på några saker idag:

- Varför ska det blåsa så galet mycke ute? Fattar inte vitsen med det just nu, det är ju inte precis så att vi behöver svalkas av vinden...Man blir snarare en isbit om man vistas ute i mer än en halv minut. Jag och Jossan är levande exempel på det.
- Mellandagsrea är väldigt överskattat. Det leder bara till att man spenderar bort sina julklappspengar på sånt man tror att man vill ha.
- Spotify är verkligen inte överskattat. Efter att ha dissat det i några månader är jag nu tillbaka och tycker att det är bättre än någonsin. Mest för att det är så himla kul att lyssna på massa gamla låtar från typ "hitz for kidz"-skivor, haha. Allt, verkligen allt (nästan) finns ju!
- Harry Potter, det är bra grejer det!
- Julmat är inte gott. Inte speciellt gott iaf. Det funkar att äta på julafton men sen äcklar det nästan mig. har iaf haft tur i år och bara ätit ett julbord (som förövrigt var i toppklass, ett bort per år, så ska det vara).
- En av mina snygga vänner borde verkligen fundera på en karriär som psykolog eller nått. Så himla kul att få massor av sms fulla med "kloka" ord. Det förgyller min dag!
En annan sak som förgyller min dag är efterrätter. Och myskvällar med vänner. Tur för mig som har båda grejerna framför mig nu!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0