all power, all wisdom is yours.

Helg är så himla skönt. Och jag tror inte att jag kunde ha fått en bättre start på den än vad jag fick. Fika med Magda och Malin, sen lite shopping. Middag och fika med Agnes och sen lyssna när Helena sjunger helt underbart fint på Luff. Nästa gång ska jag, Agnes och Kristoffer sitta längst fram med plakat, we promise! Och jag är lite avis (ganska mycket) på Krille som drar till New York och Miami på tisdag. Lite värme i denna kyla skulle liksom inte vara helt fel.
Agnes tycker att hon alltid blir så himla söt på kort. Det tycker jag också!



Kommentarer
Postat av: blasy

YO!

what's happeniiiiiing in tha evning?

what ABouuuut tha mello-cello?

2009-02-21 @ 17:02:18

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0