i watch his dreams come true.

Jag trodde helt ärligt att jag skulle tappa armarna på gymmet idag, så otroligt jobbigt! Men det känns himla bra efteråt! All träning känns ju bra efteråt, hur jobbig och dryg den än har varit, nästan. Dock gjorde apelsinen på bussen susen, den var sjukt god. Även om Frida tyckte att den var missbildad....

Ikväll ska jag göra något jättekul! Eller njae...det ska jag inte, jag ska plugga, Försöker intala migsjälv att det är kul men det får verkligen inte. Speciellt inte när engelskan är tills imorrn, bajs. Och friskvården borde jag ha börjat med i måndags.. inte toppenbra, precis. Så jag är ju inte precis sysslolös ikväll. 

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0