i wish that I could take it all away

Jag kan nästan min engelskaredovisning, det känns bra. Jag har skickat in min franskatext, det känns också bra. Jag har inte hunnit plugga på friskvården, det känns inte bra. Jag tycker att matte b verkar himla krångligt, det känns inte heller så bra. 
Det blev ingen konditionsträning för mig idag. Tog en promenad med Ida och Petros från skolan ner på stan, det var en bit det..men ändå inte så farligt, Det var riktigt skönt. Sen kunde jag inte låta bli att gå ut en timme till efter maten. Skulle testa mina nya hörlurar till iPoden, haha. Precis nu börjar Andra avenyn, typ det bästa med tisdagar, så jag ska ta och bänka mig i soffan, CIAO!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0