Just what you're worth

Matte, samhällskunskap och svenska dödar mig. 
Snart är det lov. Gissa vem som längtar mest av alla på hela denna runda jord...? Precis, jag. Men först ska jag utstå en dryg franskalektion, en hemsk samlektion och ett matteprov där jag kan kanske hälften. Asrolig dag, med andra ord. 

Nu dödade jag precis en liten fluga, ofta det finns flugor i februari? Det är ju vinter! Dör inte alla dom på hösten?

Jusste, jag dog när jag sprang intervaller på gymmet idag. Trodde helt ärligt att jag skulle spy dom sista minuterna. 

Okej, jag dog inte. Och skolan dödar mig inte. Jag lever! Även om skolan ÄR mitt liv just nu. Det är väl inte mycke till liv?

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0