taking the dreams back

Påväg från maten idag så gick jag och Agnes och babblade om en massa. På nått sätt kom vi in på HIV och AIDS. I säkert tio min gick vi och pratade om det. (Hemsk sak, btw!!!!!!!!!!!) Sen, en kvart senare skickar Aggan sms och säger att dom pratar om AIDS på hennes geografi. Ganska läskigt......Vi brukar ju liksom inte gå och snacka sjukdomar när vi går från maten. Knasigt sammanträffande iaf. 
Ett annat sammanträffande som var lite tråkigt var att Magdalena hade gjort illa tån igår när hennes RIG skulle möta Holmsund. Men vi fick iaf se henne spela en kvart eller nått sånt. 
Nu sitter jag och skriver i min dagbok för första gången på ett halvår. Jag suger på att skriva dagbok. Det är synd eftersom det är så himla kul att bläddra igenom den då och då...




Kommentarer
Postat av: Anonym

lite sjukt vare asså! :D

2009-02-19 @ 20:59:23
Postat av: maja

SOFIAAAAAAAAAAAAAAAA! SEAN KOMMER TILL SVERIGE 30 MAJ!!!! AHHHHHHHH OMG!

2009-02-19 @ 21:48:34
URL: http://majamy.blogg.se/
Postat av: maja

Sv: SNÄLLA VI DRAR! Jag vet inte om Ian kommer, men endå :D SEAN!

2009-02-20 @ 08:58:06
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0