your not even on, because youre gone

Hade en riktigt mysig kväll hos hg igår. Melodifestivalen (ja, EMD var faktiskt bäst! Gissa vem som sitter och lyssnar på "baby goodbye" just nu? hö-hö) var bra. Sen höll vi på att elda upp lägenheten, mindre bra. Jag och Mallanbrallan plumsade över till Isak ett tag men vi blev så sugna på chokladpudding att vi ganska snabbt plumsade tillbaka till hg. 

Malin var ganska trött igår och när vi alla tre låg i samma säng och skulle sova så passade vi på att lätta våra hjärtan. Vi inser hur totalt hopplösa killar kan vara ibland och Malin kläcker ur sig "Jag ska bli lesbisk". Ja...kanske inte den bästa plats att säga det på. Aningens ofrivilligt så trängde jag in mig lite mera på Hannahs säng just då. Men som sagt, alla kan säga knasiga saker när man är dåsig av trötthet.

 

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

o ja, OTH är bäst :)

2009-02-22 @ 20:06:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nämen tack så jättemycket!! :D Hur är läget med idg då? :)

2009-02-22 @ 20:07:11
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0