You're yes then you're no

Idag har det snöat som bara den, väldigt mycket alltså.. Jag och Måns hade snökrig påvägen från bussen, jag vann solklart. Han var feg. Den kändes det som att jag var tvungen att skotta eftersom jag kom hem först och man var tvungen att verkligen plumsa i snön för att komma fram  till dörren. Sagt och gjort. Behöver jag påpeka att mina armar kommer vara ur bruk imorgon? Njae, trodde väl inte det.

Det känns så otroligt skönt att det är torsdagkväll, bara en dag kvar till helg. ÅH, jag behöver helg! Troligen blir det "nyttighetskväll" imorrn, låter ju fint, kan ju verkligen behövas. 

(min engelskaredovisning är över och det känns så sjukt bra! inte för att det gick så bra..men den är över, yes!)


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0