finally see what it means to be living

Min kväll var faktiskt över förväntan! Middag hos Sebastian följt av massvis med timmar av kortspel (och tv-spel.). Ja...kortspel är ju inte riktigt det som jag älskar mest i livet men det kan vara rätt underhållande att titta på ibland. Speciellt när det blir så himla seriöst, haha. Låt oss säga att mina vänner är grymt tävlingsinriktade. Det kändes iaf himla bra att umgås med folk som man inte varit med på oj,så många månader.
Nu hade jag planerat in (jaa, jag planerar ju alltid en massa...) att vara trött och gå och lägga mig. Problemet är väl att jag inte är så himla trött.. får väl lägga mig och läsa eller nått. Men först ska jag se hur det gick för snygg-erik i körslaget, HAHA.
Sov så himla gott,  för det ska jag göra..(om ett tag)!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0