That cold black cloud is comin' down

Var måndagen så hemsk som jag trodde? Nästan, inte riktigt. Skidor var..speciellt. Doppboll och brännboll blir mycket mer komplicerat med långa plankor under fötterna. Men rätt kul var det, faktiskt. 
Idag var nog den första (och troligen sista?) roliga naturkunskapslektionen. Vi dissekerade fiskar. Jag och Maja hade askul när vi skulle bestämma kön, skära ut magsäckar och klippa upp hjärtan. (Nu låter jag hemskt grym, det var inte meningen...stackars lilla fisk!) 
Sen drog jag en Bodypump utan agnes som var hemma och kurerade sig. Bli bättre snart, älskling!

Maja är hemma! (och hela skolan stinker numera fisk, mysigt)


Kommentarer
Postat av: Ellisbellis.

Haha, du luktar fisk!

2009-02-24 @ 11:24:24
URL: http://ellenbergstrom.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0