and i don't need you!!!!!

Matte nationella imorrn, känns ju nästan bra. Eller njae..det känns inte alls bra. Jag kommer inte alls kunna sova bra inatt och då kommer jag ju vara astrött imorgon. Och nervös som sjutton! Hm...inte kul någonstans alltså! 
Det enda som är bra med det är att jag slutar efter provet. Ingen lång, dryg fredag med andra ord. Efter provet ska jag nog gå och äta och sen ska jag tillbringa eftermiddan med Agnes på IKSU. Den fisen är ledig imorrn, det är bara fult. 
Jag behöver en ledig dag helt utan att behöva tänka på skolan. Jag behöver en ledig helg, en ledig vecka.. Ja, en månad hade inte varit helt fel heller. Och allt har inte ens dragit igång än..
Nästa vecka blir en hemsk vecka, pluggmässigt. Massvis med redovisningar, prov, läxor m.m. Ajdå, det är torsdag och jag har redan söndagsångest. 

Nej, nu ska jag gå och packa mina träningskläder och sen hitta på nått annat kul. Vad som helst bara det inte handlar om matte, skolan eller något annat drygt. 

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0