Cos if one day you wake up and find that your missing me

Det är konstigt hur allt kan kännas som vanligt igen. Nu känns det som att jag varit hemma hela tiden..nästan. Jag har ju kvar allt jag skrivit i dagboken som jag fick av HG, det är tur :)
Nu börjar mitt jetleg komma ganska rejält plus att jag svimmade och slog huvudet i sängen imorse när jag skulle gå upp. Det var nog inte så himla bra så jag ska nog sova typ..nu. Eller snart. Först ska jag plugga lite (ja..jag sa ju att allt kom tillbaka fort!) och sen plocka undan lite kläder.


(Hannah, jag tycker vi drar, nu med detsamma! Bara drar iväg och struntar i allt annat)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmpfff!!!

å det säger du nu....

2009-01-08 @ 10:20:43

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0