feel like an aeroplane above the rain

Nu är allt verkligen som vanligt igen. Vanlig helg och allt. Innebandy på Storsjöhallen. (Agerade halvt "coach" för brorsan, hade glömt hur otroligt spännande det är att stå i båset. Helt sjukt! Och helt sjukt duktiga killar!). Tacos till middag, behöver jag nämna att jag saknat det en aaaaning? Sen, sist men absolut inte minst myskväll med brudarna hos Magdalena. Den tjejen måste ha det mysigaste rummet jag sätt. Man vill liksom inte gå ut därifrån. Och det gjorde vi ju inte på hela kvällen heller. Malin hade som vanligt med sig en supergod kladdkaka. :) Blev ändå en ganska tidig kväll eftersom mina vänner skulle upp tidigt idag, stackarna. Det var matcher, frukostar med laget och konfirmationer och hela köret. Bara jag som fick sovmorgon. En välbehövligt sådan.
Nu ska jag ta och städa undan alla sommarkläder som jag precis tog upp. Sen ska jag se reprisen av "körslaget", hörde ju talas om EMDs kupp och det vill man ju inte missa, haha................

Fotoväggarna är det sötaste jag sett. Speciellt som på Magda som bebis.
Walk-man, du är fortfarade lika söt! 

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0