Lord, I'm coming home to you

Imorrn är det fredag. Yes, yes, YES! Jag vill ha helg och inte göra någonting alls. Verkligen ingenting. Det ska bli så underbart skönt!!!!!! Men innan det är så det en riktigt dryg skoldag kvar. Men en liiiten sovmorgon gör dagen någorlunda bättre..hoppas jag.
Idag hade vi våran första musiklektion. Ja, jag kan ju meddela att det är typ 13 pers som är proffs på något, eller några, instrument och jag. Som typ spelat gitarr, bas och trummor på musiken i nian och kommer inte ihåg någonting alls..Men det är kul, verkligen askul...kanske. Och det blir ju liksom inte lättare när vi ska spela "Sweet home Alabama". Den låten bygger ju liksom på gitarr-riffet. Oj, tjena....jag har nått att bita i, hehe. Tur att jag har Mimmi och Ida vid min sida. Vi kan nog ha några rätt roliga timmar i vilorummet i källaren långt under skolan. Okej...så långt är det inte.. Typ en trappa. Men herreguu, vad jag svamlar!


Jaa, gitarristen, det är jag! 

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0