Maybe together we can get somewhere

Yes, sov bort hela lördagsmorgonen idag också. Sen fastnar man i sängen med Twilight och ojdå..då var klockan visst halv ett. Kul, nej. Skönt, ja! Dock är inte vädret ute toppen och jag har ju liksom bestämt att jag ska springa idag. Om 20 min ska jag vara ombytt och klar med iPoden i högsta hugg. Då hinner jag hem och läsa lite till, duscha varmt och lääänge och sen plugga. Kom precis på att jag lovat Petros och Joel att skriva små "stödord" till min text om sport i Sydafrika. Väldigt trevligt litet grupparbete på engelskan. Eller trevligt...det kunde ha varit värre iaf.
Ja, då var den dagen också planerad. Hur lyckas jag alltid planera mina dagar? Jag fattar liksom inte det..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0