never get confronted for it

JAG HAR GJORT BORT NATIONELLA PROVET I MATTE A, och jag kan inte ens beskriva hur skönt det känns! Ja..då fick jag ut det. Det kändes bara så förbaskat skönt att lämna in provet efter tre timmar! 
Förbaskat skönt var det också att träna med Agnes efteråt. Vi körde med tunga vikter, det lär ju kännas imorrn antar jag. MEn träningsvärk betyder att man gjort något bra så jag kan nog leva med det. 
Undra om det var tur eller otur att "santa" var där samtidigt som oss. Jag hade iaf ingen större lust att göra någonting ansträngande när han var i närheten, HAH. Och ja...jag vet att jag är så sjukt konstig med jag är sån, take it or leave it liksom. 

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0