show him what I got

Gick på Bodypump med Ellen efter skolan idag vilket kommer resultera i en sjukt stel Sofia imorgon, jättemysigt! (Längtar efter Minervas helt underbara trappor.......). Åkte hem och åt lunch. Sen hann jag bara dryga mig i någon timme innan Malin kom förbi och vi hade en såndär klassisk eftermiddagsfika. Sån som man alltid hade efter skolan när man gick i Holmsund. Verkligen otroligt mysigt. Och mariekex är gott, jag håller med dig, Malin. 
Nu är det Andra avenyn som gäller. Sen ska jag läsa ännu minst ett kapitel i Twilight, man blir ju beroende av den boken!

Kommentarer
Postat av: malin

sv. håller med, man blir galet beroende av boken. tror jag låg och streckläste tre kapitel igår. bara grym =)

2009-01-28 @ 07:42:08
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0