Lost in everything about you

Först hade jag tänkt ta värsta långpromenaden idag men det kändes jobbigt. Sen hade jag bestämt mig för att skriva klart engelskan. Det lyckades jag nästan med..nästan. Och efter det hade jag tänkt börja gå igenom matten eftersom vi har nationella på fredag och sen hade jag tänkt läsa Twilight. Matten var tråkig så jag hoppade direkt till boken. Men efter fem sidor var jag tvungen att sluta, då drog Malin med mig på bio. Vi såg Benjamin Button's blablabla.. Asbra! (Malin grär mera än mig, score!! Brukar nästan alltid vara tvärt om..) Efter filmen hade vi turen att springa på Sebastian och Alexander och vipppps, så var skjutsen hem ordnad. Ehh, ja. Precis så har min dag varit. Nu ska den dagen ta slut hade jag tänkt. Sov gott!

 

 

 

medium_benjamin-button.jpg

 


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0