I'm so happy I'm so glad, that I got you!

Fredagar ska vara bra dagar men det händer verkligen alltid någonting dåligt varenda fredag alltså. Idag var jag så otroligt skicklig och tappade bort mitt passerkort. Det suger ju. Verkligen suger! Måste ha tappat den när jag och älsklings-Ida var ute på våran fredagspromenad, vi gick till en lekpark och fastnade i gungorna, haha. Får väl maila rektorn och se hur jag ska göra med kortet. Det är ju liksom jobbigt om man inte kan ta sig in och ut ur skolan när man vill...

Men efter en jobbig dag så behövde jag en bra kväll och det fick jag. Jag fick till och med en toppenbra kväll. Agnes och Helena really made my day! Så otroligt söta när dom ska försöka få mig på bättre humör. Man skrattar liksom åt dom hur sur/arg/besviken/ledsen man än är. Sånna vänner är verkligen toppen.



Sportlovet med Ellen och Helena kommer bli asbra och om vi får med oss Aggan så blir det astoppenbra! Jag vet att hon vill, hon har alltid varit svag för ögongodis. Även om ögongodiset inte var lika mycket godis när munnen öppnades.. Nej, nu är jag lite dum, det är ju inte bra. Godis för ögonen var det iaf, hah. Och nu svamlar jag, great!
 - COME WITH US, HUN!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är helt fantastisk Sofia! tack själv för en underbar kväll. Jag är så glad att jag har er tjejer! Sportlovet kommer bli oslagbart - jag längtar redan galet mycket ;)



pussar, kramar och massor med kärlek <3

2009-01-23 @ 23:53:10
Postat av: Helena

Dessutom har vi världens sötaste "gräddnos-agnes"! :*

2009-01-23 @ 23:59:08
Postat av: AGGAN

hih, vilken söt tjej med grädde på nosen, MEN VÄNTA, DET ÄR JU JAG!!!! :D haha, puss på er tjejer, sportlovet blir nog inte så dåligt ändå ;)

2009-01-28 @ 21:41:06
Postat av: AGGAN

hih, vilken söt tjej med grädde på nosen, MEN VÄNTA, DET ÄR JU JAG!!!! :D haha, puss på er tjejer, sportlovet blir nog inte så dåligt ändå ;)

2009-01-28 @ 21:41:24

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0