you just walk around

Ha, nu har jag också fått min en dator!  Komplicerad som bara den men jag ska bannemig lära mig den så fort som möjligt. Är lite avis på dom i min klass som redan kan använda en Mac, jag fattar ingenting alls. Men det kommer väl, hoppas jag. Frågan är nu bara hur jag ska kunna hålla den hel och fin.. Måste skaffa ett fodral imorrn, verkligen. Men innan det ska jag ha två lektioner och sen ska jag träna. Oj, så jag har saknat gymmet under den senaste månaden men nu känns det nästan jobbigt att gå dit. Men eftersom jag ska träffa Majsbollen nångång efter tre så jag har ju liiite tid på mig. Då är IKSU rätt bra.. 

Nu hade jag tänkt att gå och skrubba bort det som är kvar av min bränna. Är så himla less på mina torra ben nu, jag måste göra nått åt dom! 


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0