you brought something, right out of nothing

Hade haft ont i magen hela helgen för den jobbiga måndagen, idag alltså. Men så jobbig var den faktiskt inte. När jag väl hade plånboken i handen så kändes det nästan bättre. Min bror räddade min dag när han kom cyklande till busshållplatsen med den. (Jag hade lämnat den på sängen....)
Kändes kul att få visa upp mina skridskotalanger för min nya klass! Eller ja...talanger. Jag stod på benen iaf, även om det inte var så stadigt. Kul var det iaf. Sen kände vi oss himla duktiga som duschade och allt sånt på mindre än 15 min, det var bra gjort alltså! Kom inte en minut sen till engelskan efter idrotten och då hade vi ju också åkt två olika bussar för att ta oss från Draggen till Minerva.
Sen kände jag mig ännu duktigare då jag och Aggan gick på pump efter skolan. Jobbigt som bara den men skönt! Träningsvärken i benen och rumpan kommer dock inte alls vara lika skön imorgon.  

Nu hade jag tänkt att se Idrottsgalan men jag kommer bara sitta och stortjuta över alla glada vinnare så det är ingen bra idé. Mamma vill att jag ska dammsuga rummet, får nog bli det istället. 

Bara för att jag precis satt och tänkte på mina fina brudar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste, finaste!

2009-01-21 @ 19:48:36

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0