Trouble is the only way is down.

Sista halvan av sportlovet är redan planerat. Och hur länge är det kvar? Jo, 46 dagar! (till lovet, alltså) Det är alldeles för långt bort tycker jag. Please, give me sportlov nuuu..
Just nu sitter jag och lyssnar på världens mest meningslösa låt. Och gör meningslösa saker som att borsta håret, rita på samhällskunskapsboken och stirrar rakt ner i skolkatalogen. Allt bara för att jag inte vill läsa i samhällsboken (att kludda i den är mycket roligare!!). Nej, nu måste jag göra nått vettigt.. Nice! Om tio min kommer jag ändå ha tagit fram pennan igen och börjar fylla i bilder och rubriker i boken. Så taggad är jag på att plugga!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0