this crush aint goin away

Söndagkväll betyder alltid plugg för mig. Lite smådrygt, i know. Men vad har man för val liksom? Söndagkväll är den enda tiden på helgen som man ens orkar slänga iväg ett litet ögonkast på skolböckerna. Men nu är jag klar för ikvl. Eller klar.. less iaf. 
Innebandy blev det idag också. Blev en väldigt innebandy-rik helg. Plus att jag har fått en himla träningsvärk i benen efter min springtur igår. Det märks att det var ett tag sen..måste göra nått åt det, nu! Eller inte nu.. imorrn.
Tur att man börjar dagen med spinning på friskvården. Sen ska vi äntligen få våra datorer, det tog tid men nu kommer dom. Vi slipper iaf skridskor på Draggen eftersom vi ska hämta ut datorerna då, det känns himla skönt!
Åh, nu blev jag sådär trött igen.. Ska väl börja dra mig.




"Do you catch a breath,when I look at you
Are you holding back, like the way I do
Cause I'm tryin, tryin to walk away
But I know this crush aint goin away"


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0