you have to follow through

Tisdagar är helt okej. Jaa.. om bussarna är någorlunda snälla mot en på morgonen. Inga större missöden idag, bara några små irritiationsmoment..
Iksu såg ut precis som vanligt och jag hade väl inte väntat mig något annat egentligen, haha. Ganska spännande att se hur ens kära classmates tävlar om vem som kan göra flest bicepscurl och sen går allihop omkring och först jämför blodådror och sen klagar på smärta i armen. Jag tycker dom får skylla sig själva, även om det var liite gulligt, haha..
Majsbollen är precis lika söt som förut. Ett litet piller som alla blir glada av, tro mig. Pride&prejudice soo, i hope? Och Station har precis lika goda mackor som alltid, dom är helt underbara! 
Nu är det franska som gäller. Sen ska jag ut och hurta mig med Rebecca :)



Kommentarer
Postat av: maja

Evvvverrryyybodyyy loves Maja! ;)

2009-01-13 @ 21:17:45
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0