light on when i'm gone

Vilken resa alltså, helt otroligt. Nu sitter jag och dricker mjölk (oj, så jag har saknat mjölk!) och lyssnar på musik som spelades på en tvkanal i Thailand. (Thailändare tycker tydligen om il divo och Darin rätt mycket. Plus att dom är både långt efter, 'whats left of me' var den populäraste låten där just nu, och faktiskt lite före Sverige med musiken ibland.)  Jag behöver väl inte säga att jag föredrar värmen där framför kylan här hemma.. Men det är endå rätt mysigt med snö, tror jag måste ut på en liten promenad snart. Även om sand är tusen gånger bättre än snö..Nu börjar jag längta tillbaka ganska så mycket. Koh Pangan är det bästa stället på jorden och dit ska jag tillbaka, snart! Peking var inte heller så dåligt, även om det var himla kallt där. Ungefär samma temperatur som här hemma men ingen snö. Dock jobbigt när man inte kan kinesiska, allt står verkligen på kinesiska och det är inte många som kan engelska där.. Men vi klarade oss ju fint ändå. På några få dagar hann vi med allt vi skulle till exempel Kinesiska muren, OS-arenorna, Förbjudna staden och att shoppa fejkkläder, haha-
Ska ta och leta reda på kameran snart, vill titta på alla bilder. Plus att det vore himla kul att få hem bagaget från Arlanda idag.. Jag behöver min necessär! (Planet från Peking var försenat så vi fick ha löpträning genom Arlanda om vi skulle hinna med planet till Umeå. Dock hann inte väskorna med, undra vart dom är nu?)



Amerikanska idoldeltagare var också poppis i Thailand.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0