äta, jobba, sova, dö

..ja, så har min vecka sett ut. (om man byter ut dö mot träna.) Jag har alltså jobbat, tränat, ätit och sovit hela veckan. Mitt sociala liv är alltså inte på topp direkt. Men nu har jag stått ut länge nog och imorgon ska jag tjäna pengar för sista gången denna sommar. Oj, så jag längtar efter att få slänga in parasollet och flaggan i en bil och sen vinka hejdå. Och att få slänga våran papperskorg...lyckan kan inte ens beskrivas med ord. Den är så galet äcklig och måste innehålla minst 57 olika flugfamiljer. Men nog om jobbet. 
När jag slutade cyklade jag hem i spöregn, bytte om och snörde på mig springskorna. En mil på 53 min, det kändes heelt okej. Därför kan jag med gott samvete äta en massa jordgubbar och vaniljyoghurt (och några naturchips). Blev helt överlycklig när jag hittade "Mysteriet på Greveholm" på SVTplay eller vad det nu heter. Och eftersom min familj lämnar mig, som vanligt, så passar jag på att ha lite Greveholm-maraton ikvl. Imogron blir det den sista tidiga morgonen på hela sommaren har jag bestämt. UNDERBART!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0