i'll rather be with you

Frida lagade en underbar middag till mig, thankyou babe. Jag fick tillochmed ljus på efterrätten som vi åt vid halvtolv. Efter jobbet idag har jag och HG suttit och letat resor. Vi har bestämt vart vi ska, nu är det bara övertalningsmomentet som är kvar.
Ja må jag leva!


Tvångstankar, måste vara raka, fina rader!

"vi går där i stora halsdukar....
 löven är tusen olika färger....
v i svänger in på ett litet cafe, 
fikar, sedan går vi vidare för 
att se och gå upp i eiffeltornet..."
JAG ÄR PÅ!




Kommentarer
Postat av: H

VI MÅSTE SOFIA! THIS IS IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag har räknat ut...om jag sparar allt jag har nu och fram till dess så har jag råd!!! dessutom kanske jag jobbar ännu mer och då kommer jag kunna äta också! hahah!

2009-07-17 @ 09:00:11
URL: http://epps.webblogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0