här och nu

Nu sitter jag på altanen med vattenmelon och chips framför mig samtidigt som jag lyssnar på när Ola Salo pratar om smärta. Pappa sitter mittemot med sin dator. Social familj? Nja..kanske inte just nu. Dock har jag tillbringat kvällen tillsammans med syrran och massa olika kortspel. Innan det cyklade jag och HG omkring litegrann. Helt otroligt hur mysigt det kan vara att bara rulla fram och prata om dittan och datten. 
Imorgon ska jag ha min första riktiga sommarlovs/semesterdag. Det tråkiga är väl bara att alla mina vänner som är hemma jobbar nu och resten är ute på vift fortfarande, drygt. Men jag ska nog hitta på något. Man kan ju alltid ta en springtur. Och mina naglar är katastrof så dom ska jag göra något åt imorgon. Oj, nu blev dagen planerad ändå...jobbigt.
 
(Med den här bilden ville jag säga att det är galet mysigt att cykla, att HG är en bra fotograf och att Malin borde komma hem nu!)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0