we all know what to do

Jag har övningskört och jag krockade inte. INTE, helt otroligt. Det bar nästan kul, hehe. Så kul att jag gärna gör om det iaf. Ikväll har jag, Måns och Mallanbrallan haft disneykväll, Mulan blev det. Lite häftigt är det allt att kunna se den filmen ch tänka "där har jag varit" när dom är på kinesiska muren eller i förbjudna staden. Det är liksom inte alla som kan ens tänka så. 
Imorgon blir det jobb. Nu är jag back on track i Holmsund igen och har inte så mycket val. Kan dock säga att jag inte saknat gubbarna ett dugg, verkligen inte. Ingenting med det. Eller jo, bara mina coola kollegor i strawberryteamet. Hittade denhär bilden på min dator ikväll. Jag ska ta en bild på mig också och hålla i en lapp där det står "Majsbollen", jag lovar. Hon är ju så söt att man vill äta upp henne!!!! Men inte ikväll, nu ska jag sova. 



Kommentarer
Postat av: maja

NU kan du inte undankomma jordgubbarna :(

2009-07-13 @ 12:53:06
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0