To know me as hardly golden

Jag hade glömt hur otroligt härligt det kan vara att guppa omkring med familjen i en båt hela dagen. Okej, familjen var väl att ta i. Mamma och pappa iaf, mina kära syskon har övergett mig i helgen. Tur nog så börjar dom droppa in nu. Iaf så stannade vi till vid Strömbäck och gick omkring och tittade litegrann. Kändes rätt konstigt att vara där utan Agnes och Helena. Tillsammans med dom spenderade jag kanske dom fyra bästa veckorna i mitt liv just där. Och när man sen såg alla konfirmander som sprang runt, badade m.m. Hm...lite jobbigt, faktiskt. Var tvungen att ta kort på mitt kära hus också. Kalkstenen is the place to be.. eller was kanske passar bättre. 
Efter att ha brummat runt i båten hela dagen svängde vi förbi mormor och morfar för middag och bad. Jag hann med att lära min lilla kusin att simma (!!!!!!!!!) eller...flyta med simkuddar. Men det är samma sak. Vi hade iaf askul. Nu har jag precis kommit hem från ett intervall-pass. Duschen väntar sen ska jag nog försöka följa med och hämta min kära bror som kommer från Finland typ...snart.
 


Kommentarer
Postat av: Helena

STRÖMBÄCK (på egen hand) = vackert men tomt, ensamt och lite märkligt...



STRÖMBÄCK + Sofia + Agnes = TOTAL LYCKA, den allra bästa kombinationen!

2009-06-29 @ 00:10:41

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0