Ain't no use in complainin'

Jag kom på en sak idag.. Jag går ut ettan imorgon, helt galet! För ett år sen minns jag paniken, hur skulle jag överleva i en annan klass? Tio år och sen bara hejsvejs. Jag trodde nästan helt ärligt att det var kört för min del. Men så var det inte. Jag har klarat mig bara fint i en helt ny och knasig klass. Och en himla mysig klass kan det faktiskt också vara ibland. Och hjälpsam. 
Idag var jag så klantig när jag tog på mig idrottskläder hemma och sen glömde packa ner byxor i väskan. Det slutade med att jag nu har gått på stan hela eftermiddagen i Majas träningstights, himla snyggt. Skulle hitta avslutningsklänning men med mig hem kom istället en bikini. Bestämde mig för att återanvända något som jag redan har hemma, ekonomiskt tänkt av mig. Nu är naglarna fixade tills imorrn, kvar är bara att packa en liten väska med kläder, smink och hårgrejer. Tänkte att jag skulle packa allt redan nu så att jag inte riskerar att glömma något imorgon, skulle bli lite jobbigt

Dagens hjälpsamma klasskamrat.


Kommentarer
Postat av: hhanna

sv: just de, så vare! :) blev tokig.

2009-06-09 @ 14:26:35
URL: http://hhannnaa.blogg.e

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0